Empet
Veterinærkjeden ønsket å skille seg ut i et stadig mer konkurransedyktig marked og gjøre det enklere å bli flere. Resultatet er blitt en ny visuell identitet med nye moderne nettsider som er rigget for skalering.
Kunde
EMPET AS, 2024Oppgaven
Design og utvikling av et nytt nettsted med integrasjoner.Leveranse
Nettside, Designsystem, Identitet og Innholdsrådgivning.Kontor
TIBE LabsProsjektdeltagere
Kristoffer Brabrand og Joakim Bording
Rigget for skalering
Med et voksende sett av dyreklinikker hadde EMPET utfordringer med å holde tritt med endringer av åpningstider, priser og ansatte på tvers av kjeden. De trengte et nettsted som ville gjøre det mulig for å skalere opp virksomheten uten å måtte øke størrelsen på webredaksjonen.



Nettstedet ble utviklet med tette integrasjoner mot kjedens pasientjournalsystem og Google Business. Endringer av åpningstider, priser, lokasjoner og ansatte blir synket automatisk inn i Sanity.


Sanity
Nettstedet administreres via et skreddersydd grensesnitt i det norskutviklede CMS’et Sanity. Dette vil frigjøre tiden hos webredaksjonen slik at de kan jobbe mer med optimalisering, innhold og markedsføring.
Fornyet visuell identitet
Det ble utformet en ny visuell identitet og designsystem som er moderne og tilpasningsdyktig i å støtte EMPETs fremtidige vekst. Den varme og menneskelige tilnærmingen er en del av kjernen i kjedens virksomhet.



Vi har fått et digitalt uttrykk og et produkt som er rigget for vekst, lar oss skalere og utvikle tilstedeværelsen og tjenestene på nett.
Medvirkende
Bilder av Bow, kommunikasjonsstrategi Christoffer Leborg og identitet av Malin Elisabeth Lindberg.
Er du lei CMS som du må tilpasse deg til og ikke motsatt? Vi har lang erfaring med skreddersydde nettsider med Sanity som gjør din jobb lettere.